Gépjármű szervízünkben minden típusú motor és sebességváltó javítását, teljes felújítását végezzük.
ECUGépjármű szervízünkben számítógépes hibakód olvasással és kiegészítő tesztekkel észlelt hibák javításához az alkatrészek beszerzését és a szerelői munkák elvégzését vállaljuk.
Autó-Szabó 2000 Bt.2310 Szigetszentmiklós-Lakihegy
Rákóczi Ferenc út 11.
Jelentkezzen műszaki vizsgára!
Gépjármű szervíz lakihegyen,
Budapest közelében
Gépjármű szervízünk az MO autópályáról közelíthető meg a Halásztelek-lakihegy kijárótól 500 m-re Halásztelek irányába, jobb oldalon.
útvonaltervezés ide
MIND SZEMÉLY-, MIND PEDIG KISTEHER-GÉPJÁRMŰVE MOTORJÁNAK RÉSZLEGES, VAGY TELJES JAVÍTÁSI MUNKÁLATAIT IS VÁLLALJUK
A motorblokk javítási és felújítási munkálatai során az alább felsoroltakat végezzük:
- motorblokk szétszerelése és tisztítása
- hibamegállapítás méret alapján
- hengerfúrás
- derékszögelés
- főtengely ellenőrzése és méretezése
- hengerek hónolása
- motorblokk összefűzése
- főtengely köszörülése
Speciális javítások:
- főtengely-egyengetés
- főtengely csapágyazása, dugattyúgyűrűk cseréje
- hajtókar-javítás
- csapszegpersely cseréje és javítása
- motorblokk visszahüvelyezése
- motorblokk síkköszörülése, vonalfúrása
- sérült motorblokk javítása
CÉGÜNK MAUÁLIS SEBESSÉGVÁLTÓK JAVÍTÁSÁVAL IS FOGLALKOZIK
Manuális váltók esetében tömítések, szimmeringek cseréje, valamint kapcsolódó fedél és villák javítása mellett csapágyak, vállasperselyek, szinkrongyűrűk és kapcsolótárcsák cseréjét is megoldjuk. Persze az ennél összetettebb hibákat is orvosoljuk. Szem előtt tartva a hazánkban egyre népszerűbb gépjárművek elterjedését, az ilyen jellegű váltóval felszerelt járművek javítási munkálatait is vállaljuk. Amennyiben ajánlatunkat megfelelőnek találja, a munkát rövid idő alatt elvégezzük. A váltószerelést kiszerelt állapotú sebességváltóknál is megoldjuk, szükség esetén szakmai tanáccsal tudunk szolgálni a legszakszerűbb és legbiztonságosabb visszaszereléssel és beüzemeléssel kapcsolatban.
FÉK ÉS FUTÓMŰ JAVÍTÁSA
Valamennyi gépjárműtípus megfelelő úttartásának záloga a precíz futómű állítás. Szervizünknél fontosnak tartjuk, hogy az Ön gépkocsija kizárólag pontosan beállított futóművel és hibátlanul üzemelő fékrendszerrel induljon útjára. Adatbázisunkban valamennyi autótípus optimális beállítási értéke megtalálható, így garantáltan teljes biztonsággal végezzük az eljárást. Javítás előtt ellenőrizzük a gumiabroncsok légnyomását, a szilentblokkok, a kormánymű, valamint a gömbfejek állapotát, illetve a lengéscsillapítók csillapítási értékeit.
A fékhatás mérése szintén alapszolgáltatásunk része. Biztonsági okokból kizárólag új, vagy megfelelően szabályozott féktárcsára/dobra szerelünk fel új fékbetétet/fékpofát! Az ABS javítását és karbantartását is elvégezzük, ennek oka az újabb igények mellett az, hogy az ABS megfelelő működőképességének ellenőrzése ma már a műszaki vizsga részét képezi.
A javítási folyamat legfőbb mozzanatai:
- folyadék forráspont ellenőrzés
- folyadékcsere
- számítógépes hibakód-lekérés
A fék hidraulikus elemeinek állapotát emelőn, vagy fékpadon végzett nyomáspróbával ellenőrizzük. Hiba esetén a hidraulikus elemeket megjavítjuk, vagy kicseréljük.
KUPLUNG JAVÍTÁSA
A kuplung élettartama nagy mértékben függ a jármű üzemeltetésének körülményeitől, így a mindennapos használatban lévő, kevésbé kímélt autók esetében az erőátviteli alkatrészek gyakran meghibásodhatnak. Javításuk azonban nem igényel sok időt. Ennek során cseréljük a kinyomó csapágyat, a szerkezetet és a tárcsát is, tehát a kuplung három fő alkatrészét. Persze bizonyos esetekben elegendő csupán a meghibásodott alkatrészt cserélni, ilyenkor azonban alaposan megvizsgáljuk a kuplung egyéb részeit is, hiszen a biztonság mindennél előbbre való. Újabb típusú járműveknél a kettőstömegű lendkerék meghibásodása is indokolhatja a javítást!
VEZÉRMŰ CSERÉJE
A gépjárművek motorjában az egyik legkényesebb alkatrészcsoport a vezérmű. A főtengely és a vezérműtengely összehangolt működését szíj, vagy lánc biztosítja. Ha a vezérműszíj elszakad, vagy a lánc átugrik, megbomlik az összehangolt folyamat, melynek következménye akár komoly motorkárosodás is lehet. Lánccal működő konstrukcióknál a gyárak általában nem írnak elő kötelező csereidőpontot, azonban egyes típusoknál „több mint ajánlott” az időközönkénti vezérműlánccsere. Megfelelő olaj használata, s annak rendszeres cseréje természetesen ritkíthatja lánccserék számát. Ha a feszítőpatronban lévő olajcsatorna a nem megfelelő olaj miatt eldugul, a feszítés megszűnik, s a lánc óhatatlanul átugrik. Ezzel szemben a szíjas motoroknál a gyár előírja a csereidőt, amit minden esetben be kell tartani (rendszerint 4-5 év, vagy 50 000- 110 000 km, újabb járműveknél 10 év, vagy 240 000 km). A javítás során mindenképpen cserélendő alkatrészek: vezető és feszítő görgők, vízpumpa (ha a szíj hajtja). Hangsúlyozzuk, hogy a vezérmű cseréjének díja a szakadásokból esetlegesen eredő károknak alig 10%-a! Gépjárművének épsége, s az alacsonyabb szervízdíjak érdekében autójának ezen alkatrésze rendszeres karbantartást igényel!